Avontuur eindelijk begonnen - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Anne Groeneveld - WaarBenJij.nu Avontuur eindelijk begonnen - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Anne Groeneveld - WaarBenJij.nu

Avontuur eindelijk begonnen

Blijf op de hoogte en volg Anne

12 Oktober 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Na heel wat weken plannen is het avontuur eindelijk begonnen!
Vanmorgen de laatste dingen ingepakt en gezellig koffie gedronken met Meike en René. Om 12 uur was het echt tijd om afscheid te nemen en naar het Schiphol te gaan.

Mijn hele familie en de familie van Marco was naar Schiphol gekomen om mij uit te zwaaien! Echt super lief en leuk. Natuurlijk ga ik iedereen heel erg missen, maar gelukkig is er de sociale media waardoor ik heel makkelijk contact met iedereen kan hebben. Dat maakt het missen van mijn familie toch iets draaglijker.

Marco heeft me naar de douane begeleidt en daar kwam het echte afscheid. Gelukkig komt hij in december al naar Azië en zijn we met kerst en oud en nieuw samen :)

De eerste etappe naar Bali zit er inmiddels op, ik ben in Dubai aangekomen. Het was een soepel vlucht, maar had ook niks anders van Emirates verwacht. Het blijft apart om met zo'n lompe Airbus A380 de lucht in te gaan, maar het gaat toch altijd goed.

De volgende etappe is Kuala Lumpur, daar heb ik 3 uur overstap tijd en hopelijk gaat de vlucht weer net zo soepel.

Nu op weg naar de gate.

Ciao


  • 12 Oktober 2015 - 13:06

    Annemarie:

    Hoi Anne, als het goed is kom je straks op Bali aan. Waarschijnlijk doodmoe, maar hierna hoef je eventjes niet meer zo ver te reizen. Je bent precies op tijd weggegaan want het was hier vanmorgen 4 graden. En dat is heel koud. Goede aankomst op Bali, lekker slapen en morgen gezond weer op! Veel liefs en knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Anne

Actief sinds 12 Okt. 2015
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 3989

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2015 - 10 Oktober 2016

Anne naar Azië

Landen bezocht: