Aangekomen in Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Anne Groeneveld - WaarBenJij.nu Aangekomen in Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Anne Groeneveld - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Bali

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

13 Oktober 2015 | Indonesië, Sanur

De vlucht van Dubai naar Kuala Lumpur ging ook weer soepel. Emirates heeft dat goed voor elkaar.
En vervolgens met AirAsia van KL naar Bali gevlogen, vlucht van 2 uurtjes dus dat is een eitje natuurlijk. gelukkig dit keer wel mijn visum van tevoren geregeld (vorig jaar baar Vietnam namelijk niet) en geen vlucht gemist (2 jaar geleden naar Singapore) scheelt een hoop stress.

Op het vliegveld stond er keurig iemand met een bordje met mijn naam er op klaar om me naar de accommodatie te brengen. Ziet er netjes uit (in het donker), niet heel veel verlichting maar met een duiklamp kan je best creatief zijn. Er staan 2 bedden, kledingkast, tv kast met tv en een badkamer. Prima dus. Waarschijnlijk ben ik hier toch echt alleen om te slapen.

Tijdens de laatste vlucht was ik er wel een beetje klaar mee, maar voorlopig hoef ik nu nergens meer heen.
Helaas is het donker toen ik over het eiland vloog en heb dus nog niks kunnen zien

Morgen word ik om 10 uur opgehaald om de mensen van de duikschool te ontmoeten en alles door te nemen. Daarna ga ik de boel verkennen.

Nu is het bedtijd, 45 minuten slaap op 24 uur reizen is een beetje weinig.

Sweet dreams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 12 Okt. 2015
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 3993

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2015 - 10 Oktober 2016

Anne naar Azië

Landen bezocht: